Boligforeningen AAB Afd. 50

Status ved månedsskiftet januar/februar

« Tilbage
Dato: 6. februar 2019
Ventilation

Ventilationsfirmaet, der har serviceret blokkenes ventilationsanlæg , har opsagt deres aftale den 21. Januar 2019 med øjeblikkelig virkning.

I forbindelse med byggesagens 1 års gennemgang er der konstateret en række opmræksomhedspunkter, som drøftes med sagens parter. Vi har sammen med vores projektleder en ekstern rådgiver til at hjælpe os.

i forbindelse med at finde en ny leverandør til at servicere vore ventilationsanlæg i blokkene er der konstateret en række forhold, som der skal kigges nærmere på.

Alt i alt kan det betyde, at der komme  udfald på ventilationsanlæggene i forbindelse med undersøgelser og servicering.

Servicering af vore ventilationsanlæg i beboerhuset er skiftet på voers foranledning, da det viste sig at styringen ikke virkede.


Affaldshåndtering

Affaldshåndteringen er fortsat uafklaret efter to møder med kommunen.

Vi kan se at der er sket en udvikling siden planlægning i forbindelse med byggesagen tilbage i 2012/2018. Vi har har forsøgt at anlægge en pragmastik holdning. Således at der både tages hensyn til den oprindelige myndighedsbehandling, nye krav, men også en fornuftig indpasning i vores område.

Det er desværre meget meget tungt at arbejde med kommunen. Vi har ingen ide om tidshorisonten.


Låsesystemet

Der arbejdes fortsat med låsesystemet. Vi har fået gang i en mindre del af systemet i beboerhuset, mens desværre ikke den del der skal styre brug af lokalerne.

Der er desværre konstateret problemer med brug af vaskebrikker til døren til vaskeriet.

Vi har i samarbejde med bogligforeningens IT-afdeling valgt at afvise DKTV´s forslag til samling af vore administrative og tekniske netværk. Vi skal her begynde forfra  med forsinkelse til følge.


Vedligeholdelse af vinduer

Gennemgangen af vinduerne er nu gennemført. Desværre  er det20-  25 beboere som ikke har givet adgang. Skulle de få problemer med vinduerne vil de blive henvist til næste ordinære vedligeholdelsesgennemgang - formentlig om to år.

Der er konstateret relativt få fejl, der skal rettes. Dette vil der senere blive fulgt på.
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
20. februar 2020
Nedbrud elevatorer
Elevatorer ude af drift flere gange de seneste dage. Nyt 21/2-2020 opdateret 2 gange.
Læs indlæg
18. februar 2020
Belysning på området
Manglende belysning på master og på stier. Nødbelysning mod beboerhuset
Læs indlæg
14. februar 2020
Betaling til AAB afdeling 50
Betaling kan nu ske via MobilPay og bankoverførsel
Læs indlæg
Boligforeningen AAB Afd. 50
Sjælør Boulevard 111
2500 Valby
Telefon: 36176221
E-mail: faktura@aab.dk
CVR: 31428815
     
Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de gemmer også information om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold. Du kan forsætte med at bruge vores side som altid, hvis du accepterer at vi bruger cookies.
Boligforeningen AAB Afd. 50 | Sjælør Boulevard 111 | 2500 Valby | Tlf.: 36176221