Boligforeningen AAB Afd. 50

Status ved månedsskiftet januar/februar

« Tilbage
Dato: 6. februar 2019
Ventilation

Ventilationsfirmaet, der har serviceret blokkenes ventilationsanlæg , har opsagt deres aftale den 21. Januar 2019 med øjeblikkelig virkning.

I forbindelse med byggesagens 1 års gennemgang er der konstateret en række opmræksomhedspunkter, som drøftes med sagens parter. Vi har sammen med vores projektleder en ekstern rådgiver til at hjælpe os.

i forbindelse med at finde en ny leverandør til at servicere vore ventilationsanlæg i blokkene er der konstateret en række forhold, som der skal kigges nærmere på.

Alt i alt kan det betyde, at der komme  udfald på ventilationsanlæggene i forbindelse med undersøgelser og servicering.

Servicering af vore ventilationsanlæg i beboerhuset er skiftet på voers foranledning, da det viste sig at styringen ikke virkede.


Affaldshåndtering

Affaldshåndteringen er fortsat uafklaret efter to møder med kommunen.

Vi kan se at der er sket en udvikling siden planlægning i forbindelse med byggesagen tilbage i 2012/2018. Vi har har forsøgt at anlægge en pragmastik holdning. Således at der både tages hensyn til den oprindelige myndighedsbehandling, nye krav, men også en fornuftig indpasning i vores område.

Det er desværre meget meget tungt at arbejde med kommunen. Vi har ingen ide om tidshorisonten.


Låsesystemet

Der arbejdes fortsat med låsesystemet. Vi har fået gang i en mindre del af systemet i beboerhuset, mens desværre ikke den del der skal styre brug af lokalerne.

Der er desværre konstateret problemer med brug af vaskebrikker til døren til vaskeriet.

Vi har i samarbejde med bogligforeningens IT-afdeling valgt at afvise DKTV´s forslag til samling af vore administrative og tekniske netværk. Vi skal her begynde forfra  med forsinkelse til følge.


Vedligeholdelse af vinduer

Gennemgangen af vinduerne er nu gennemført. Desværre  er det20-  25 beboere som ikke har givet adgang. Skulle de få problemer med vinduerne vil de blive henvist til næste ordinære vedligeholdelsesgennemgang - formentlig om to år.

Der er konstateret relativt få fejl, der skal rettes. Dette vil der senere blive fulgt på.
Del på Facebook  Del på LinkedIn
Forrige
12. oktober 2021
Ekstraordinært afdelingsmøde 27. oktober 2021, kl. 19.00
Information fra organisationsbestyrelsen, samt link til indkaldelsen.
Læs indlæg
30. september 2021
Information fra afdelingsbestyrelsen
Afdelingsbestyrelsen fratræder sine poster i afdelingsbestyrelsen per 30. September 2021. Driftsansvaret overgår til AAB Drift.
Læs indlæg
30. september 2021
Meddelelse fra webmaster
Stærk begrænset opdatering fremover
Læs indlæg
Boligforeningen AAB Afd. 50
Sjælør Boulevard 111
2500 Valby
Telefon: 36176221
E-mail: afd50@aab.dk
CVR: 31428815
     
Boligforeningen AAB Afd. 50 | Sjælør Boulevard 111 | 2500 Valby | Tlf.: 36176221 | afd50@aab.dk